מימוש יתרת זכות ללקוח

המערכת מאפשרת לממש זכות כספית שקיימת בכרטיס לקוח לטובת הזמנה חדשה שמוסיפים ללקוח. 

*ֿ* התהליך מתייחס גם במימוש זכות כספית גם לטובת מנוי.  יש להוסיף מנוי חדש ולהסדיר התשלום ע״ח יתרת זכות מנוי. 

זכות לקוח קיימת במקרים בהם בוטלה הזמנה ללא זיכוי (לפרוט בנושא לחץ כאן)

 

לצורך מימוש יתרת זכות יש ראשית לפתוח הזמנה חדשה ללקוח ולסיים את כל התהליך עד להסדרת התשלום

לפרוט בנושא הוספת הזמנה לחץ כאן 

 

בעת הסדרת התשלום ללקוח, תוצג אפשרות נוספת של :״מימוש זכות הזמנה״ אשר יציג את ההזמנה ממנה אנו ״מושכים את הכסף״ ואת הסכום של ההזמנה שבוטלה: 

 

  •  ניתן לבצע פעולות שונות בעת ביצוע החיוב לדוגמא: 

           א. חייב והדפס כרטיסים - המערכת תשלים את פעולת החיוב ותדפיס את כרטיסי הלקוח. 

           ב. חייב ושלח E-TICKET - המערכת תשלים את פעולת החיוב ותשלח ללקוח את הכרטיסים בדוא״ל
               (במידה והוגדר במערכת)

           ג. השאר בחוב - הלקוח יישאר ביתרת חוב. הדפסת הכרטיסים ללקוח תתאפשר רק במידה וישנה
               הרשאה מסוג זה למשתמש. 

           ד. חייב והפק קבלה - המערכת תשלים את פעולת החיוב ותפיק קבלה ללקוח. 

               שים לב! הפקת מסמך קבלה תסתיים רק לאחר לחיצה על ״סיים הפקת מסמך״

 

הסטוריית תשלומים ללקוח: 

התשלום זה יוצג בלשונית ״הסטוריית תשלומים״ כתשלום נפרד , בשם ״העברת כספים פנימית״ ויסמן על כך שהתשלום הוסדר כנגד זכות שהיתה לקוח.

לחיצה על התשלום תציג את הפריטים אליו מקושר התשלום ותאפשר מעבר להזמנה קודמת ממנה נמשך התשום. 

מערכת כרטיסים מערכת למכירת כרטיסים